onsdag 5 januari 2011

So far so good

Det är den femte januari idag och än så länge har inga missöden skett under året, det känns hoppfullt :)

Trots den strama ledigheten vi haft under denna jul och nyårshelg väntar imorgon en skön ledig torsdag och hur kan man bäst nyttja den? Jo, en tur till sin fina faster i Stockholm. Så, efter Miomöbelbesöket ikväll åker jag dit. Inte med bil (är lite feg att köra i sthlm då det är vinterväglag och mörkt) utan SJ får den äran att transportera mig. "SJ SJ gamle vän,...."

Den femte januari fyller vännen uppe i norr år. Ja må du leva Britta :) Ringer senare och sjunger för dig då det är lite tidigt just nu (05:12) Fast med två små barn kanske du redan är vaken?!


Blåbärstårtan är till dig vännen!!




Nu kan man ju undra varför jag är vaken nu. Jo, det ska jag säga er. Min plan igår kväll var att ha en tevesoffakväll. Men då det inte bjöds på något som föll mig smaken gick jag och la mig och somnande före 22, således 7 timmar senare slog jag upp mina blå och gillade läget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åherreguud vilken fin tårta! Jag tackar och tar emot och ser lite snett på de två misslyckade tårtbottnar som jag och jonas försökte oss på igår. Annso-Fi - du måste komma med expressbud till oss nuuuu! (fikagästerna kommer klockan tre.)

Britta

Annso sa...

Ledsen att jag inte hann i tid vännen? Kom halvvägs, sen fick jag vända :)