lördag 1 januari 2011

1:a januari 2011

Det har alltid varit något magiskt för mig den här första dagen på ett nytt år. Nyårsaftonen med firande och raketer i all ära, men det är just i detta nuet som jag alltid känner mig lugn och fridfull. Hoppfull och inspirerad. Det har väl med det där oskrivna bladet och en inte alltför uppbokad almanacka att göra.
Så vad har jag tänkt att göra med de där tomma sidorna? Har jag något nyårslöfte som ska uppfyllas? Nej, några löften har jag inte gett i år heller. Men mina oskrivna blad tänker jag fyll med vardagens underbara tid. Alltså, jobb (mitt underbara) träna själv och mina miniorer. Kryddar jag detta med mina vänner och min familj lär 2011 bli ett fantastiskt år.
Och vem vet? Kanske bloggar jag lite oftare också.

Massa kärlek till er alla!!!

2 kommentarer:

Myran sa...

Gott Nytt År!!!!!!!!!!!!
nu går det mot våååren :)
kram!

Charlotte sa...

Hoppas att det blir ett toppenår! Jag tror på 2011!!