måndag 9 februari 2009

synundersökning och blackout

Idag har jag varit till optikern och gjort synundersökning och tittat och testat en massa bågar. Nu har jag fyra stycken hemma på prov några dagar. Det är inte lätt att välja ska jag säga.

Kl 17 skulle jag vara på plats och jag var lite sen, då jag fick ligga bakom ett stolpskott :) som körde i 65 hela vägen från Skolsta och in till stan. ( 90 väg för er som inte vet) Ibland kom han/hon upp i nästan 80, på 70sträckan körde vi i 50... Dessutom höll personen i fråga väldigt mkt till vänster så bilen framför mig och jag kom inte förbi. Bilen framför mig gjorde några försök, men det var för mkt möte så det hanns inte med. I vanliga fall hade jag inte brytt mig mer än att jag hade muttrat lite....
Hur som helst så kom jag in till till stan till slut och skulle parkera och av ngn anledning fick jag total blackout och kom för nära bilen till höger som redan stod parkerad. Jag höll inte på att komma ut därifrån för att rätta till det hopplösa försöket till parkering. Jaja- jag skyller allt på att jag försov mig i morse ;)

1 kommentar:

Myran sa...

men vad snyggt bordet är!!!!! vad har du gjort? jag känner inte igen fiskarna.. har de alltid varit där?
eller är det bara att de syns bättre med det röda under?? coolt var det iallafall, riktigt snyggt!!!!