fredag 13 februari 2009

Nu är det bestämt

Idag var jag tillbaka till optikern för att göra det slutgiltiga valet. Det blir ett par bågar med samma form som de jag har nu. Dessa är ngt smalare i formen men bågen har samma tjocklek och så är de svarta. ( hmm frågan är om ni alls förstod den där förklaringen) Jag är i alla fall nöjd och nu måste jag vänta en vecka på att få dom.Så, kanske när sportlovet är slut. hoppashoppas!!

Nästa vecka är det sportlov här i stan och vanligtvis jobbar jag på loven men nu har jag tagit ledigt hela lovet. Jag är slut!!! Det är synd att jag alltid är så trött när lovet kommer då det är så mysigt att jobba då. Men nu är jag i behov av att vila. Jag får mysa på påsklovet istället.

Imorgon efter träningen åker jag till mor!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter skönt med vila! Du gör rätt i att ta ledigt!

Nya glasögonbågar ja....själv känner jag mig träffad där ;) behöver veeeeeerkligen byta. Snart är väl modet ifatt mig så man blir modern igen...så illa är mina bågar vid det här laget!

Anonym sa...

Oj ibland är jag glad att jag inte har glasögon. Eller, alltså, egentligen skulle jag nog vilja ha det, för det kan vara väldigt snyggt! Men jag skulle nog aldrig hitta några som passade... jag skulle vela i en evighet. Får vi se bild på dina snart?

Anonym sa...

Nej, du vill inte ha glasögon Sara! Trust me!

Annso sa...

Kanskekanske Sara att jag lägger ut en bild på mig själv när jag har fått bågarna.....