söndag 8 februari 2009

Stockholm!

Nu sitter jag och pustar ut efter helgens bilfärd. Jag blir så vansinnigt stressad av att köra i Sthlm. 4-filigt och galna busschaufförer som nästan hoppar upp i knät på en när dom ska förbi. Men det är bara att träna och utsätta sig för nya saker. Jag lär mig inte så mkt genom att bara sitta och puttra mellan jobbet och hemmet.
Jag vet att jag för ett tag sen beklagade mig över hysteriska parkeringsplatser som typ vid Hälla. Nu har jag varit i Barkarby och parkerat. Fy F-N säger jag, det var ju ingenting om man jämför med Hälla. När det blir så där stressigt blir jag galen =) ... Men som sagt, jag är hemma nu.

Helgen har varit en blandning av familjemys, shopping och nintendo Wi turnering med Sara och Janne, Givetvis förlorade jag stenhårt, förutom sista bowlingmatchen då jag iaf vann över Sara

.

Innan lekstunden gick vi på indisk restaurang. Gottgott!!!


I fredags åkte jag till Lidingö för att hälsa på Leena och hennes barn Petter och Kim. Det blev en skön kväll i soffan med tacos och fredagsgodis. På lördan hade Petter hockeymatch så jag följde med dit och tittade på första halvlek för att sen åka till söder...



Det är allt skönt att vara hemma igen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du har haft en fullspäckad helg! Bilen går varm! Hinner du pusta ut nåt mellan varven?

Sara och Janne ser lite luriga ut tycker jag ;)

Myran sa...

heeeej!
vad duktig du är som kör och kör.. och stockholm av alla ställen..
du kommer bli en fena bakom ratten :)
hoppas vi kan få till en date snart (!!!) men den här veckan är det som sagt bara teori som hägrar varje kväll. känns som jag kommer bli en ny människa vad gäller socialt umgänge när jag är 'klar' med allt och jag ser fram emot att kunna komma och hälsa på dig mer spontant när vi flyttat - då blir vi ju nästan grannar haha
stooor kram!

Anonym sa...

Jag har typ aldrig kört i stockholm. Du är grym!!!!

Puss marin

Annso sa...

Tack gullet Marin!! Och vadå BLI en fena??????? Myran ;)

Emma! Du har gjort en mkt bra tolkning av S och J =)
KRAM!!