torsdag 5 februari 2009

Nu är dotorn frisk igen

Efter åtskilliga timmar igår kväll fick jag till slut ordning på hur jag skulle bete mig med recoveryskivorna.. Kvällen innan satt jag även då flera timmar för att bränna alla foton på cdskivor. Ett tips från mig är att- gör det lite då och då istället för att slita med det i flera timmar när du måste, för då vill man ju bara få ordning på datorn som inte beter sig som du vill =) och INTE hålla på med sånt tjafs.

Problemet med min dator var att ljudkortet hackade vilket var mkt störande då jag ville lysna på radio eller andra ljudfiler. Dessutom var den superseg. Men som sagt, nu mår den prima igen och jag hoppas att den fortsätter att göra det.

Nu ska jag gå till sängs. Jag öppnar i morgon så klockan ringer 5.15. Vill ha gott om tid att dricka mitt morronkaffe :)

Inga kommentarer: