onsdag 18 februari 2009

Vättern

I lördags efter träningen åkte jag till mor för att hjälpa till att röja bland deras miljarders saker :) 3 banankartonger, en pappåse med saker, en lampa och en stor ljusstake ligger nu i bilen. Planen är att jag, Leena och Vivi ska stå på Fyris marknad och ha loppis tillsammans i slutet av mars. Så förutom mina saker ska även fam. Öbergs saker säljas.
" välkomna att fynda"

I Åmmeberg hade vi två underbara vinterdagar, så långpromenad med deras hund i snön var skönt för min stressade kropp.





Sakerna fick följa med till far i måndags och i tisdags mellanlandade jag i Linköping och fikade loss inne på ikea med Lina och hennes två barn. Jag vet att jag nu låter tjatig... MEN ÅH va lycklig jag är över min bil. Nu behöver jag inte planera sönder spontaniteten :)


Pappa och hans fru bor i husvagn året runt. Här: http://www.sommenscamping.se har de bott i sju år (galningarna). Ni kan se pappas hem om ni tittar till vänster om det gula huset. Det är husvagnen vars förtält inte täcker hela vagnen :)
Jag fick egen kuppe då pappsen och Gunny bodde i husbilen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är utmanad... Se min blogg!!