söndag 18 januari 2009

hem ljuva hem!

Idag åkte jag, Inger och hennes dotter Maya till Ikea och roade oss. Nu har jag köksgardiner, 2 nya skärbrädor och två nya blomkrukor. Dessutom köpte jag ett häftigt tyg som inom en snar framtid kommer att bli en "sänggavel".
Jag köpte också en förvaringsmöbel till sovrummet.=) - Det fiffiga med den, förutom att jag kan ha min sovteve på den är att jag kan ha massa bråte i den som jag inte vill ha ligga framme men ändå vill ha lättillgänglig. En riktigt lyckad dag på herr Kamprads imperium alltså...




Gardinerna är lite långa än så jag knöt till dom. Det får vara så där tills jag kan komma överens med mig själv vilken längd jag vill ha....

4 kommentarer:

Myran sa...

fina! passar himla bra i ditt kök!

Anonym sa...

Tjusigt!! Diggar också knutar, ;-)

Kram Sara

Anonym sa...

...och enkelt är det också, slipper plocka fram symaskin för att fålla upp, eller än värre, som min kollega: häftapparaten ;-)

Annso sa...

Hahaha- ja så långt skulle inte ens jag gå för att slippa ta fram symaskinen :)