onsdag 21 januari 2009

Matta, miniorer och massage

Idag har jag åkt pulka med ungarna på jobbet., eller mer korrekt, åkt matta. I fin grön hjälm svischade jag ner för backen gång på gång. Snacka massa gratismotion att knata upp för backen efter varje åk.

I kväll tränade jag miniorerna igen. I dag var de tredje gången och det är verkligen superkul. Ungarna är spontana och säger så roliga kommentarer när vi tränar. Svårt att återberätta, men ni kan säkert ana. Dessutom behöver det inte vara så superseriöst utan vi leker fram karaten.

Jag har precis haft en massagekund här och ikväll var det en av mina enklare kunder. Det finns ju dem som är bra mkt stelare- hothost- nämner inga namn här =)
Jag borde själv beställa en massage, jag är så illa stel i mina axlar- Marin, Jill när kan ni ta er an mig???? kanske en byteskväll?!

Inga kommentarer: