söndag 7 augusti 2011

mys i regn

Idag har jag träffat finvännen Jill. Vi möttes upp ute på Björnön som vi bestämt sen tidigare i veckan. Bestämt var även att vi skulle gå milen runt och få riktigt bra med kvalitetstid ihop. Det fick vi och vi fick milen i benen också. Dessutom fick vi ösregn :) Men vi hade bestämt att nu när vi hade fått till en dag skulle inget regn i världen få hindra oss.
Mycket nöjda vandrare avslutade passet med kaffe i bilen och lite mer samtal.

Nu ligger jag i sängen med laptopen i knät och riitigt längtar till i morgon då jag ska börja jobba igen. Och jag menar allvar :) Ingen ironi gott folk. Visst har det varit skönt med ledighet och att äga sin tid några veckor. Men nu ska det bli skönt med rutiner och att träffa alla barn, föräldrar och kollegor.

Så....sov i ro, slumra in, I bädden så fiin som blomman på äng. I en gungande säng zzzZZZzzzZ

1 kommentar:

Charlotte sa...

jag kan säga att det finns flera barn och föräldrar som vill träffa dig också =)