tisdag 23 mars 2010

Heja Bemz!!!

Det finns företag med servicekänsla. För 3½ år sen köpte jag överdrag till min soffa, fåtöljen och till fotpallen och har varit nöjd sen dess. För några veckor sen bestämde jag mig för att det var dags att tvätta dom. Sagt och gjort slet jag av alla överdrag och tvättade enligt tvättråden.
När jag sen skulle sätta tillbaka mina nytvättade överdrag fick jag kämpa som en dåre för att få dem tillbaka på plats. Fåtöljen gav mig en riktig utmaning som jag tyvärr förlorade då dragkedjan på baksidan inte gick att dra igen.
Ledsen över detta skrev jag ett mail till det företaget jag köpt överdragen ifrån och förklarade situationen. Aldrig någonsin har jag varit med om mer tillmötesgående personer. Utan kvitto och efter det att jag mailat över foto på hur fåtöljen såg ut på baksidan skickade de nya överdrag. Helt fantastiskt!! Så, tack Bemz för strålande service!!!!

http://www.bemz.com/

Lägger ut bilder sen :)

Inga kommentarer: