söndag 13 december 2009

Skrutt!

Gårdagen blev inte alls som jag hade planerat. Vaknade och satte igång att städa undan veckans utspridning av prylar. Mötte upp Leena en snabbis för att lämna henne julklappen. Sen for jag till Uppsala för att träffa Myran och Ted och för att julshoppa. Jag mådde lite skumt på vägen dit, men tänkte inte mkt på det då jag har varit så trött hela veckan. Men det blev värre och när jag satte mig i bilen hem funderade jag på hur jag skulle ta mig hem. Jag fick avboka träffen med Ann jag skulle ha på kvällen. Väl hemma ramlade jag i soffan och blev kvar där tills jag hade samlat kraft att ta mig till sängen. Nu sitter jag med morronmuggen med kaffe som jag vanligtvis brukar få i mig redan 7.30. Jag är verkligen helt slut men mår i alla fall bra. Hoppas på att få träffa Ann idag istället.
Nu är det en dryg vecka kvar innan ledigheten väntar


Ted och Myran som väntar liten i mars :)

2 kommentarer:

Myran sa...

charmig bild på min haka.. verkligen hahaha =)
stackars dig som blev ännu skruttigare på vägen hem, hoppas söndagen blev bättre! puss!

Annso sa...

Du är alltid charmig raring!!! :) Söndagen blev mycket bättre, tack! Puss!