torsdag 17 december 2009

Rörd karatelärare och kaffe med baddopp!

Igår var det avslutning för miniorerna. Det var 11 stycken nervösa barn som samlades och som sedan gick upp 2 o 2 för att visa upp sig för sina familjer. Jag som upplever detta två gånger per år blir lika blödig varje gång. Precis som i kyrkan. Haha, där står jag i min Gi och har ett fånigt leende på läpparna. Stolt som bara den var jag i alla fall.
Väl hemma, nedstoppad i soffan under en filt insåg jag att jag glömt köpa mjölk. Och ni som känner mig vet ju att "ingen morron utan kaffe med mjölk" Då blir det mest morr.

Mer avslutning var det idag. Granarnas simskola hade sista passet för terminen idag vilket innebär fri lek HELA passet. Jag och Ann blev bjudna på kaffe och kaka av simläraren Roffe. Så där satt vi och slet hårt :)

Inga kommentarer: