fredag 27 november 2009

Tillbaka...

från det långa uppehållet.

I den mörka och trista slutspurten på november tänkte jag att, nu är det dags att förgylla de mörka kvällarna med ngt. Så välkomna tillbaka och se vad jag har för för mig eller funderar på.

Igår somnade jag långt före 20.00 och vaknade utvilad vi 04.12. Gissa om jag har varit effektiv denna morgon?! Diskat, bäddat rent i sängen, tagit fram lite adventsakter, laddat en maskin med tvätt som jag nyss satt igång. Så här ska jag göra fler gånger- haha!!
Efter jobbet väntar massage http://www.rickardmassor.vpsite.se/ igen. Jag låter som ett tröskverk i axlarna. Förra fredagen var jag också där och då såg han till att värken försvann, idag ska Rickard få ta hand om knastret.

Nä, gott folk, nu ska jag hänga tvätt!

2 kommentarer:

Myran sa...

tadaa! jag hann först =)
skoja bara.. men vilken morgon, otroligt! iofs skönt o ha allt sånt där klart när man kommer hem, inför 1a advent o allt! jag som tyckte jag somnat tidigt två kvällar i rad, runt kl 22.. du måste ha varit bra trött igår :)
jag har julstämning i hela kroppen, imorn ska jag pynta med ljus o lyktor hihi
trevlig-helg-kraaaam!!!

annkristin andersson sa...

Härligt att du öppnat bloggen igen. Du verkar vara som en Duracell kanin på morgonen du. Kram Stina