lördag 28 november 2009

kaffe, massage och karate

Jo, just det! Jag hann även med att kalka av kaffebryggaren igår innan jobbet, så nu dricker jag varmt kaffe igen. Precis som Stina skrev, så kände jag mig som en liten duracellkanin när jag gick loss här hemma igår morse :)

Igår kväll var jag och blev knådad igen och jag undrar "varför gör jag inte sånt här oftare"?! Idag känns axlarna så mycket bättre och jag har sovit som en prinsessa trots förra natten. Det är bra för idag väntar ett 3timmarspass karate. Vi instruktörer ska samlas och gå igenom massa saker så vi lär ut på samma sätt och säger samma saker. Det kan ju vara bra så vi inte förvirrar de nya, eller oss själva för den delen.

Innan dess ska jag hinna ner på stan och köpa Linus adventskalenderklapppar, så nu är det duschen nästa!

Inga kommentarer: