lördag 13 december 2008

Veckan som gick

Ibland rullar det på alldeles för fort... Då är det bra att försöka ta reda på varför....

Måndag- jobba till 16.30- handlade fika till tisdagens möte. Trände18.45-20.15. Hem och gjorde mozartkulor samtidigt som jag hade telefondejt med Leena :)

Tisdag- jobb till 17, sen fixa inför dropinfika för föräldrar/luciatåg med ungarna på fritids. Väl hemma vid 20:00 började jag baka på mitt årliga pepparkakshus.

onsdag- jobb till 16 sen hem o städa, kvällsmöte med Lokala Styrelsen till 18.30-21.

torsdag- jobb till 18.00- skulle träna 19-21 som jag brukar, men kroppen sa blankt NEJ!

fredag, jobb till 16.30, tog med mormor på luciatåg i Litslena kyrka kl. 19. Innan jag hämtade upp henne köpte jag en födelsedagspresent och lite saker till julkortsfix.

Lördag nu!!! Ska vila mkt i helgen

Inga kommentarer: