söndag 7 december 2008

Marin, glögg och prylbod





Idag åkte jag till Marin och hälsade på. Hon bor på landet med sin man och 2 barn. Så pass mkt på landet att gps:en inte hittade adressen- hihi!! Jag möttes av glögg, kaffe och pepparkakor. Efter god laxlunch tog vi en promenad till en liten lanthandel där jag fyndade ett fint tårtfat, en korg gjord av metalltrådar som jag tror var till servetter men som jag kommer att ha som brödkorg. Jag hittade även en söt papparkaksform, formad som en kanin. Nu har jag 22 olika formar. Jag har även ett stort hjärta som inte finns med på bilden om det är någon som får för sig att räkna :) . Så, i morgon em ska det bakas pepparkakor innan träningen.














Mina formar




5 kommentarer:

Tedorian sa...

hej! vilka fina formar du har, samlar du på formar? men det är klart, du är väl konditor? så det bor väl en liten bagare i dig också. hoppas kakorna smakar bra. hej svejs!

Annso sa...

jajemen- pepparkaksformar är det enda jag riktigt sparar på. I övrigt brukar jag fråga mig själv "hur många ljuslyktor kan en människa behöva under en livstid?"

Anonym sa...

Puss på re!!

Anonym sa...

Oj just ja men kanske ska skriva avsändare när man ska trycka på anonym. Puss på re igen från marin

Annso sa...

Puss tillbaka hemligaMarin :)