onsdag 10 augusti 2011

regnregnregn

Inte har det regnat lite idag, inte alls :) Jag trotsade iaf regnet en aning för att gå och hämta min cykel som har varit inne på lagning. Men med tanke på allt jag har stoppat i mig idag (ingen begränsning alls ) så borde jag trotsa ösregnet som just nu pågår ute och gå ut och poweralka en timme. Men det kommer inte att hända- haha- Kör kanske ett pass med pilatesbollen när jag har skrivt klart här - men bara kanske.
Det är en dag imorgon också och då får jag ta igen det jag missat idag.

I övrigt är allt som det ska på jobbet - glada barn, glada kollegor (läs förvirrade) Mycket som vi ska få till med schemat och barnen ska få till det där med rutiner- både vad gäller tider och htmmfrmm städning :) Det reder sig ska ni se- terminen har ju precis börjat

Inga kommentarer: