måndag 11 oktober 2010

hoppsansa

Har varit och tränat precis. Måndagarna på friskis o svettis bjuder på ett 75 minuterspass som jag gillar skarpt. Ledaren heter "The ultra mean hoppmaskin" Fast hon är ju inte elak denna Annika Ö, som hon också heter :) hon är som ett duracellbatteri.

Idag har jag beställt klipptid då mina toppar är i stor behov av en omgång. Så på fredag efter jobber ska jag till "från topp till tå".

Köpte en sån här på vägen hem. http://www.stegraknare.se/produkter/47.asp Så nu kanske jagr och köper mjölk istället för att ta bilen. Att jag har blivit så lat sen jag tog körkort. Det trodde jag aldrig, fast alla sa att jag kommer välja bilen före cykel eller att gå

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Fast en stegräknare är ett bra motgift, iallafall om man är som jag, dvs besatt av siffror. Då gör man det mesta för att slå gårdagens rekord.

Annso sa...

Jag blir också lite besatt, men det jag försöker är att komma över 12000steg per dag. Dessvärre lyckades jag inte idag.