söndag 6 december 2009

Julklappar och skumraketer

I lördags åkte jag till Stockholm för att hälsa på Linus och Helena. Vi började med att åka till Farsta centrum för att fixa det sista till Linus adventskalender samt köpa hans julklappar och några andras också. Jag hade stora förhoppningar på att hitta det som inte fanns i lilla Enköping. Men det verkade inte alls som om det skulle bli min dag. Men efter lite omtänk så kunde vi till slut ta oss hem och pusta ut med te och skumraketer.


Efter fikat blev jag väl omhändertagen av Linus, det blev allt från tågbana, mamma, pappa, barn till frisörsalong, Linus fixade mitt hår som ett proffs.


Det är inte klokt va bra Linus har det, Helena lagar så god och nyttig mat. Vi blev bjudna på fisk, potatismos, tomat och löksallad, ärtor och kålsallad- mums!Kvällen blev tidig och det var skönt då jag inte sov särskilt mycket natten till lördag.


Inga kommentarer: