torsdag 24 december 2009

Dopparedan!

I dag är det julafton och jag sitter hos mamma och myser med mormor. Mamma jobbar till kl 15 så vi får ge henne en resumé på Kalle Ankas jul när hon kommer hem :) Sen blir det julmat och har vi tur kommer tomten senare ikväll.
Imorgon är mamma ledig så då får vi rå om varandra ordentligt innan vi, jag och mormor ska ta oss hem. Vädret får bestämma om det blir i morgon eller om det blir på annandagen- fy jag vill inte köra i snöoväder. När vi åkte ner var det dragläge genom Västerås som gällde. Det tog sin lilla tid, men jag kan tänka mig att köra på dragläge alla 19 mil hem om det är snöstorm :)

Men idag tänker vi inte oroa oss för något oväder utan njuta av godisbordet i väntan på julmaten och efter maten fortsätta att äta knäck, kola godis och massa annat gott.

Inga kommentarer: