söndag 14 juni 2009

träningsläger och jordgubbstårtor


Innan jag vågade pusta ut efter helgens träningsläger tog jag och gjorde tre jordgubbstårtor. Dom ska med till jobbet imorgon. Risken fanns att om jag vilade först hade det inte blivit några tårtor alls. Men nu ska jag ska alldeles strax placera mig i soffan och se om det finns ngt att se på tv.

Helgens läger var på alla vis toppen och nu känner jag mig lagom mör. Sista passet i lördagskväll och det tidiga morgonpasset idag (05-07) hoppade jag över då jag fick migrän. Jag tog mig till Dojon till 06.30 imorse och hjälpte till med frukostarna i alla fall, sen så var det bara att köra igen. Dumt att känna efter ;).. Men nu orkar jag inte mer.....

1 kommentar:

Myran sa...

Vilka jättefiiina tårtor!!!
Ser otroligt mumsiga ut!! Kul att vi ses på fredag, jag saknar dig så!