fredag 26 juni 2009

Linus och Britta

I dag har jag och Linus varit till stranden och haft picknick. Mysigt värre med solsken, jordgubbar, mackor, oliver, tomater och ......
Linus lagade massa goda soppor i sanden och en och annan efterrätt.
Efter stranden var Linus trött och knoppade in ett tag och när han vaknade hade min vän Britta med familj kommit på besök en snabbis. Dom bor i Luleå och ska till Kolmården under semestern och kom på den goda ide´n att mellanlanda här. Det gjorde mig på ännu bättre humör. Tyvärr var det ett lite för kort besök så vi kom överrens om jag måste upp och hälsa på en helg. Så i september när skolor och allt har börjat rulla på sätter jag mig på flyget upp.
Det bjöds på hallon och blåbärspaj och lek på gården och nu siter Linus och ritar lite innan det ska bli dags att krypa till kojs.

Inga kommentarer: