söndag 22 mars 2009

Mitt är mitt och ditt är ditt


Så här såg min cykel ut när jag kom hem affären nyss. Jag fattar inte varför folk inte kan låta bli att ta andras saker. Det retar mig och jag blir på uselt humör. Det var MITT hjul, som satt på MIN cykel. Jäkla stolpskott- stryk skulle han/hon ha!!!!!


Det var trevligt i Västerås tidigare idag i alla fall. Jag tog med mig min mormor dit efter att vi hade varit och fikat hos hennes bror. Jag fyndade några plastburkar och mormor slog till och köpte ett nytt bestickdiskställ.

Nu ska jag dricka kaffe, fast det egentligen är för sent. Men jag blev så upprörd över cykeln att jag måste lugna ner mig lite.

4 kommentarer:

Myran sa...

nä fy vad surt, fräckt är det!!!
att folk inte kan låta bli andras saker... synd att de inte blev påkomna :(

Anonym sa...

Vilket jävla as! skulle man få tag på fanskapet skulle det vara värt att linda fälgen runt halsen på fan. Och stoppa upp resten av cykeln på ett annat ställe.
Mitt är mitt & ditt är ditt.

Anonym sa...

Man kan näsatn tro att du bor i Uppsala. Cykeltjuvarnas Mecka... ;-)

Hoppas du får en bra helg iaf. Vi kanske ses på söndag!

Kram

Emma sa...

...eller i Götet...där ingen cykel går säker...