söndag 1 februari 2009

Skare va skare va ordentligt

Igår var jag till Hälla med Inger, vi drog efter karateklubbens årsmötet. Efter att ha tittat på lite olika skrivare och vägt för och nackdelar mot varandra blev det denna prisvärda printer, "scanner and copier with LSD viewer"- Megahäftigt!!!! :)

Det bidde även en svart luvtröja på rean. Inger köpte en likada, tur att vi inte jobbar på samma arbetsplats :)
Innan hemfärd hann vi även med ett besök på leksaksaffären som ligger vid Hälla- vad nu denna heter?? La inte det på minnet =) .. Även en kaffe på Mc D så chauffören inte skulle svimma på vägen hem.

Chauffören, ja det var ju jag det. Jag är sååååå vansinnigt lycklig över mitt körkort och min bil. Och det är skönt att jag nu känner mig mer avslappnad i de flesta situationer. Stora parkeringar gillar jag däremot fortfarande inte. Särskilt inte såna som på Hälla där det är en miljard bilar och alla vill fram först. Jag är ju som bekant lite omständlig när jag ska parkera och vill ha tid på mig då jag nästan alltid måste få trixa lite. Men learning by doing - Ett motto jag försöker leva efter

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg skrivare! Vi har ungefär samma lika ;-)

Keep on driving!!

Anonym sa...

...jag tänkte ju skriva precis likadant som Sara ju...keep on driving...vilken fantasi vi har...