fredag 20 februari 2009

Myran

Jag minns första gången när jag skulle hälsa på Myran i den lägenheten hon bor i nu. Jag hade varit på mina vänner Marin och Toms bröllop. (2002??- kan det vara så länge sen???) Jag bodde då i Göteborg och skulle sova hos Myran o Kevin den natten. Jag blev avsläppt och entrade lyan i långklänning och sjal över axlarna. Igår var jag och hjälpte Myran att rensa i hennes förråd då hon snart ska flytta därifrån. Så kanske var det sista gången jag var där.. och så kom jag i mysbyxor! Kanske jag borde ha klätt upp mig lite mer?!

1 kommentar:

Myran sa...

skrattar..vad roligt, det tänkte jag inte på! men det var ju tur du hade mjukisar i förrådet, passar bra på nåt vis. men var det första gången du var här - efter bröllopet!?? det kom jag inte ihåg, däremot minns jag den kvällen :) minns att vi satt på min altan o du var uppklädd!
nåja, vad ska du ha på dig första gången du kommer till huset då.....? :P