torsdag 4 december 2008

sovmorron?

I morse vaknade jag pigg och utvilad redan kl. 4.20. Låg envist kvar ett tag då jag har min "sovmorron" på torsdagar men blev snabbt less och gick upp. Så nu sitter jag här med mitt morronkaffe. Jag har laddat en maskin tvätt som jag ska sätta igång senare för att inte väcka grannarna. Jag har vikt in tvätten från i tisdags och plockat in disken i skåpen. Jag har planer på att åka och "storhandla" när Ica Maxi öppnar kl 8 och innan jag åker till jobbet ska jag hinna förbi apoteket och köpa hudkräm. Jag borde även tanka bilen och komma ihåg att ta ut pengar- tjo!

2 kommentarer:

Myran sa...

men JÖSSES annso-fi... hahaha min lilla pensionär :P närå skojade bara men vad skönt o få allt klart redan på morgonen om du ändå är uppe med tuppen (som iofs inte vaknar förrän 7). Önskar jag kunde vara lite morgonpiggare också, den här veckan har varit seeg på mornarna. och du kan storhandla nu med bil, lycko dig! Ser Du... ingen kommentar på förra inlägget..! men jag vet att du vet att jag vet......

Anonym sa...

Men jösses, alla bloggar nuförtiden! Sara har ju skvallrat om din blogg men jag har ju inte kommit så långt som till facebook ens. Tala om pensionärsvarning!Hinner inte någonting! Också pensionärsvarning väl...!
Kul att se att det rullar på med bilen. Ska bli bättre på att hålla mig uppdaterad även i cybervärlden!
Hälsar Emma