söndag 21 december 2008

som man bäddar får man ligga!

Min mage har varit helt körd idag. Men med tanke på att jag fick i mig pizza och kebab samma dag kan det inte reslutera i annat än ballongmage.

Var med mormor och fikade hos hennes bror idag. Innan det hade jag telefondejt med Jill och tog en snabbis till Hälla, sen hem och hämtade foton och köpte det sista till Sebbes julklapp från mig, hans mormor och morfar.
Efter fikat hann jag även med att träna.

Nu har jag precis kommit hem från Syrran och Sebbe. Blev bjuden på god chíli con carne. Sebbe fick sin julklapp och jag fick ett kaffeljus :) Nu sitter jag och bråkar med datorn som inte vill lägga in bilden på Sebbe jag tog med min mobil- det har ju gått förut!!!!!!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en härlig jul! Så som du har fixat och grejat hela december har du verkligen sugit ut allt man kan av julen och är väl redo för vårens trevande intåg om ett par veckor!

Har börjat min härliga julsemester. Går och fixar här hemma, klipptid om ett par timmar och så ett sista danspass ikväll innan det är dags att ladda för julen!

Kram
Emam

Anonym sa...

...Emma är det förstås, jag har inte börjat skriva under pseudonym..

Annso sa...

haha, det vore en rolig pseudonym.