tisdag 16 december 2008

Kristyrfnatt!





I söndags var jag på kalas hos Thessan. Istället för ett födelsedagskort till presenten, fick hon ett pepparkakshjärta. Jag gjorde även varsit hjärta till hennes två töser och 1 till hennes man.
Det är inte klokt så pysslig jag var i helgen. :) Dessvärre ser det inte klokt ut i mitt kök. Trots att det är tisdagkväll har jag inte hunnit få undan. En av anledningarna kan vara att min kristyrinspiration höll i sig, så igår gjorde jag ett hjärta till.......* Ikväll har vi julfest på jobbet och vi är hemlig jultomte till varsin kollega* Så Katarina som jag är tomte till ska få ett. Hon ska även få egenhändigt gjorda mozartkulor. Kristyrhjärtat är mer som en bonus.


Om fem minuter kommer min skjuts!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas kvällen var trevlig...

kramar