torsdag 2 oktober 2008

vägbyggen och cyklistjä-lar

Jag hade ju gjort allting rätt. Jag hade skrivit ut en vägbeskrivning på hur jag skulle ta mig från Yukikos sushi på Norbyägen till Myrans jobb. Så när jag hade trixat mig fram höger, vänster X antal ggr och ska rakt fram så är det ett saaaabla vägbyggge och vägen är avtängd. Vad göra??? Jo jag får blackout i ungefär 5 sekunder innan jag svänger till vänster och tänker att jag får väl köra runt. Mäkta stolt parkerar jag bilen inte allt långt ifrån Myrans jobb. Därifrån tog jag (med guidning av M) oss till en thairestaurang där Myran köpte mat, vidare till Årstahallen och som sista anhalt hem till Myran.
Det höll även på att bli två cyklister färre i Uppsala.

2 kommentarer:

saraa sa...

Ända till Uppsala? Grattis, coolt gjort!
Jag har förresten skvallrat för Emma om att du har en blogg..

Annso sa...

JA!! Heja mig